חב''ד כל הלב לכל אחד
תרומה | לימוד יומי | חנות | בתי חב"ד | צור קשר
זמנים נוספים שקיעה: 19:14 זריחה: 6:05 י"א בניסן התשפ"ד, 19/4/24
חפש במדור זה
אפשרויות מתקדמות
הודעות אחרונות בפורום

שאלות אחרונות לרב

(אתר האינטרנט של צעירי אגודת חב"ד - המרכז (ע"ר

דף הבית > חדשות
הפצועים ברכו 'הגומל' בהתרגשות

הרב מנחם קוטנר השתתף באירוע 'פציעולדת' מרגש שהתקיים במלואת שנה למבצעי צוק איתן. הוא בירך עם החיילים הפצועים 'הגומל', ונשא דברים נרגשים כשנזכר בפגישתו הראשונה עם פצועי המערכה בעזה. לאחר מכן כיבד את כולם בשי מתוק לחג. שתהיה להם באמת שנה טובה ומתוקה!

ה' באלול התשע"ה (20/08/15) 

במלאות שנה למבצע 'צוק איתן', השתתפו מאות לוחמים שנפצעו בעזה באירוע מרגש – 'פציעולדת', שאורגן על-ידי מתנדבות השיקום. מאחורי השם המקורי עומדת ההבנה כי עם הפציעה קיבלו הלוחמים את חייהם בחזרה, ועל כן זה יום הולדתם.

באירוע המרגש נערכה תפילת הודיה ו'ברכת הגומל' המונית לפצועים על-ידי הרב מנחם קוטנר, מנהל מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור, המלווה אותם מהיום הראשון לפציעה במסע ההחלמה והשיקום הארוך.

בדבריו הנרגשים ציין הרב קוטנר כי בדיוק לפני שנה הגיעו אנשי חב"ד לפגוש אותם, לראשונה, בבתי הרפואה, כשהם פצועים בדרגות שונות וחמורות. חלקם אף היו בסכנת חיים ממשית. לאחר מסע השיקום, אמר הרב קוטנר, יש שמחה גדולה למראה החיילים מחייכים וממשיכים להיאחז בחיים במקביל להתמודדות השיקום.

הפצועים ברכו בהתרגשות את ברכת הגומל ושמעו תקיעת שופר. בכניסה לאירוע התכבדו הפצועים במתנה יפה – צנצנת דבש ואיחולים לבביים מתנועת חב"ד, לשנה טובה ומתוקה.

 

 

 

 


 

תנאי שימוש ניהול מפה אודותינו כל הזכויות שמורות (תשס''ב 2002) צעירי אגודת חב''ד - המרכז (ע''ר)