חב''ד כל הלב לכל אחד
תרומה | לימוד יומי | חנות | בתי חב"ד | צור קשר
זמנים נוספים שקיעה: 19:14 זריחה: 6:06 י"א בניסן התשפ"ד, 19/4/24
חפש במדור זה
אפשרויות מתקדמות
הודעות אחרונות בפורום

שאלות אחרונות לרב

(אתר האינטרנט של צעירי אגודת חב"ד - המרכז (ע"ר

דף הבית > חדשות
שוקולד שוויצרי ואייפד קולומביאני נפגשו בסורוקה

'הפסקת האש' הביאה את מבצע 'צוק איתן' לסופו, אך עבור החיילים הפצועים - שום דבר עוד לא הסתיים. לרבים מהם נכון עתה תהליך החלמה ושיקום ארוך ולא קל.

י' בסיון התשע"ד (06/08/14) 

'הפסקת האש' הביאה את מבצע 'צוק איתן' לסופו, אך עבור החיילים הפצועים - שום דבר עוד לא הסתיים. לרבים מהם נכון עתה תהליך החלמה ושיקום ארוך ולא קל.

זו הסיבה שבמטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור לא חוזרים לשגרה, אלא ממשיכים במסע ביקורים בבתי הרפואה, אליו מצטרפים שליחי חב"ד ונציגי קהילות יהודיות מרחבי העולם המבקשים להביע סולידריות עם הפצועים, ולמסור להם את איחולי כל יהודי העולם להחלמה מהירה.

כזה, למשל, הוא סיפורה של משפחה יהודית מקולומביה, שהתגייסה ליום התנדבות יחד עם צעירי חב"ד, כשהיא מצוידת בעשרת מכשירי אייפד יוקרתיים - מתנה לחיילים הפצועים, שנארזו יחד עם ספרי תהילים מהודרים בכריכת עור, מתנת משפחת רובר.

האחים שמרלינג משוויץ ומפלורידה תרמו את חלקם בחבילת השי בדמות מוצרי שוקולד שוויצרי ממפעל 'שמרלינג'.

הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד ליווה את המשלחת לבית הרפואה 'אסף הרופא' בצריפין, שם ביקרו במחלקות השונות עם השליח המקומי הרב מענדי בקרמן ונפגשו עם פצועים ששמחו לקבל את המתנות ואת ההזדהות הלבבית של חב"ד.

אחד הפצועים סיפר למשלחת שהתפילין שלו נותרו בעזה שעה שפונה לבית הרפואה, כשנפצע, ובו במקום קיבל זוג תפילין חדשות, תרומת 'בית ליובאוויטש' בפריז. שמחתו של החייל לא ידעה גבול.

תגובות דומות נרשמו במקלטים בבאר-שבע ובבית הרפואה סורוקה, יחד עם השליח הרב זלמן גורליק, ובבית הרפואה תל-השומר, כאשר הרב קונטר הופיע שם עם נער בר מצווה מניו-ג'רסי ובני משפחתו, ויחד עם השליח הרב לוי גופין הפתיעו שני פצועים באייפדים חדשים, מתנת נער בר המצווה.

בערבו של יום פעילות ארוך יצאה המשלחת לניחומי אבלים בישוב מיתר, יחד עם השליח הרב שניאור קורץ, אצל שתי משפחות שכולות שבניהן נפלו בלחימה בעזה. המשלחת שוחחה ממושכות עם ההורים על בניהם הגיבורים, והביעה ניחומים בשם תנועת חב"ד כולה.

 

 

 


 

תנאי שימוש ניהול מפה אודותינו כל הזכויות שמורות (תשס''ב 2002) צעירי אגודת חב''ד - המרכז (ע''ר)