חב''ד כל הלב לכל אחד
תרומה | לימוד יומי | חנות | בתי חב"ד | צור קשר
זמנים נוספים שקיעה: 19:14 זריחה: 6:06 י"א בניסן התשפ"ד, 19/4/24
חפש במדור זה
אפשרויות מתקדמות
הודעות אחרונות בפורום

שאלות אחרונות לרב

(אתר האינטרנט של צעירי אגודת חב"ד - המרכז (ע"ר

דף הבית > חדשות
'ידיעות': סדר לתרמילאים - גם בישראל

בעומר, באשקלון, בתל-אביב, בירושלים ובכ-100 מקומות נוספים יתקיימו סדרים המוניים. קהל היעד הוא לאו דווקא נזקקים, עולים חדשים או קשישים, כמו בסדרים המקובלים של החסידות.

מאת: עקיבא נוביק, ידיעות אחרונות
צילומים: ידיעות אחרונות, עיבוד: COL
ט' באלול התשע"ד (09/04/14)

תחת הכותרת "לא רק בהודו", מפרסם היום (רביעי) עקיבא נוביק ב'ידיעות אחרונות' את הבשורה הבאה: "סדר לתרמילאים - גם בישראל".

"מקבלים חום רק מלחשוב על ליל סדר משפחתי? חזרתם מהטיול הגדול במזרח ועדיין מתגעגעים לאווירת החג של בתי חב"ד בקצה העולם? עכשיו כבר לא צריך לעלות על מטוס לטובת ליל סדר ישראלי במזרח. בחסידות חב"ד, המפעילה אלפי בתי חב"ד בעולם, החליטו להיענות לבקשות של תרמילאים לשעבר ולקיים 'סדרי תרמילאים' גם בארץ.

"בעומר, באשקלון, בתל-אביב, בירושלים ובכ-100 מקומות נוספים יתקיימו סדרים המוניים. קהל היעד הוא לאו דווקא נזקקים, עולים חדשים או קשישים, כמו בסדרים המקובלים של החסידות, אלא גם משפחות, זוגות ויחידים ישראלים צעירים שפשוט בחרו לערוך את סדר הפסח באווירת בית חב"ד.

הרב מנדי גורליק מבית חב"ד באשקלון אמר: "בשנה שעברה היו לנו לא מעט זוגות, בני 35-40, עם שניים ושלושה ילדים, שבחרו לוותר על הארוחה המשפחתית המצומצמת והעדיפו לחוות את סדר הפסח שאנחנו מציעים, עם המון תוכן ושמחה. במוצהר, ערכנו סדר של לא יותר מ-150 איש, כדי שנוכל לתת מספיק תשומת לב לכל אחד ואחת. כששאלנו אותם איך הצליחו לקבל 'פטור' מהארוחה המשפחתית, השיבו לא מעט: 'כשאמרנו לקרובי המשפחה שהשנה לא נגיע כי אנחנו הולכים לסדר של חב"ד, נענינו שזה בסדר'".

"למעוניינים - מוקד הרישום של צעירי חב"ד לליל הסדר: *3770".

 


 

תנאי שימוש ניהול מפה אודותינו כל הזכויות שמורות (תשס''ב 2002) צעירי אגודת חב''ד - המרכז (ע''ר)