חב''ד כל הלב לכל אחד
תרומה | לימוד יומי | חנות | בתי חב"ד | צור קשר
זמנים נוספים שקיעה: 19:13 זריחה: 6:07 י' בניסן התשפ"ד, 18/4/24
חפש במדור זה
אפשרויות מתקדמות
הודעות אחרונות בפורום

שאלות אחרונות לרב

(אתר האינטרנט של צעירי אגודת חב"ד - המרכז (ע"ר

דף הבית > חדשות
השלוחים התמקצעו במיתוג ומיצוב בית חב"ד

בפתחו של יום השלישי של כינוס השלוחים השנתי של צעירי-חב"ד נערך מקיבץ סדנאות שבמרכזו: "מיתוג ומיצוב בית חב"ד" - מיתוג ומיצוב כאמצעי עיקרי להעברת מסרים וחיבור הקהל, לצד תוכניות אירוח וחוויה - מרכז יהדות ומדבר מצפה רמון, יהדות על המצדה, מיזם תיירות של בית חב"ד קריית שמונה, חב"ד על המים בטבריה, ואירגון "תוכנית בר מצווה ובת מצווה"

כ"ז בטבת התש"ע (13/01/10) 
בפתחו של יום השלישי של כינוס השלוחים השנתי של צעירי-חב"ד נערך מקיבץ סדנאות שבמרכזו: "מיתוג ומיצוב בית חב"ד" - מיתוג ומיצוב כאמצעי עיקרי להעברת מסרים וחיבור הקהל. את הסדנא הנחה הרב שלום גליצנשטיין השליח בשכונת בבלי-ת"א, והרב ירחמיאל גורליק חולון, והרצו בה: מר אמוץ טפרברג, סמנכ"ל טפרברג– גם אתה יכול להפוך למותג מצליח.

סדנא נוספת עסקה ב"תוכניות אירוח וחוויה" - בהשתתפות השלוחים: הרב מנחם קליין, אילת, אוצר הסת"ם, צפת - ר' רן שטורך; מרכז יהדות ומדבר, מצפה רמון - הרב צבי סלונים; הרב ויקטור עטיה, קריית ארבע – חברון; יהדות על המצדה -  הרב שניאור לישנר על מיזם תיירות של בית חב"ד קריית שמונה, הרב שמעון אלהרר; חב"ד על המים, טבריה - הרב שניאור טורקוב. סדנאות נוספות היו "הדור הבוגר בשליחות", ו"תוכנית בר מצווה ובת מצווה".

ארוחת הצהרים נוצלה לדברים שנשאו: הרב שמעון גדסי, אפקה א' - ת"א, הרב גבריאל סוראני, רב המועצה האזורית חוף הכרמל, שלימות הארץ: השליח הרב רפאל סלומון זעקת התורה, העם וארץ ישראל – שלוחי יש"ע, דוברי רוסית: הרב מאיר וורזוב, מנהל אגף קליטת עלייה בצאגו"ח, ברית יוסף יצחק: ר' אלכס אסנין, אחראי הסברה.














 

תנאי שימוש ניהול מפה אודותינו כל הזכויות שמורות (תשס''ב 2002) צעירי אגודת חב''ד - המרכז (ע''ר)